maanantai 10. syyskuuta 2012

Tunneostoksia

Okei, jouduin olemaan koko kurjan viikonlopun yksin kotona.
Mulla oli kyllä ihan hauskaa pelailla pikkusisarusten ja tämän kaverin kanssa lautapelejä yömyöhään, joten en nyt erityisemmin kärsinyt yksinolosta! : D

Sunnuntaina kynsiblogien lukeminen sai mussa liikkeelle ostoksien dominoefektin. Päätin taas vaihteeksi ostaa kaikkea tarpeellista. Parasta on tietysti se, että muistan kyllä mistä olen tilannut tuotteita, mutten juurikaan muista mitä tilailin... Ei tarvita kummoistakaan psykologista analyysia kertomaan, että tälläinen ostoskäyttäytyminen ei ole ihan normaalia...!

Jostain syystä sunnuntai on pahin ostospäiväni!

Tänään olen koulun jälkeen geelaillut kynsiäni, mutten ole VIELÄKÄÄN päässyt oikean käden kimppuun! No, ehkä mä vielä kerkeen sitäkin laittamaan.

Tulossa on toistaiseksi vähän tylsät punaiset ranskikset, mutta voi olla että treenailen akryylimaaleilla jotakin kuviota siihin lisäksi. Musta on hassua, että osaan koristella kynsilakoilla paljon paremmin kuin akryyleilla ja geelisysteemillä, vaikka niissä on paljon enemmän mahdollisuuksia. Ehkä se on osittain tottumiskysymys. Täytyy yrittää totutella.

Ps. Odottelen huomiseksi ensimmäisiä paketteja, katsotaan mistä tulee ja mitä! : D

2 kommenttia:

  1. Onks sulla mitään hajua siitä kuinka paljon sä tilasit juttuja?

    VastaaPoista
  2. No tottakai on, pari juttuu sieltä täältä, ei oo tulossa mitään superisoja tilauksia, euromääräkin on suunnilleen tiedossa. Mä elän hetkessä ja ne hetket saattaa sitten myöhemmin unohtua... Kuten mitä tänään kovasti tarvitsinkaan ; )

    VastaaPoista