sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Akryylimaalausta

Heipsan!

Pikkasen on taas blogeilu jäänyt vähemmälle kun olen keskittynyt enemmän kynsiin... : ))  Toivottavasti pääsen pian esittelemään teille uuden kynsipöytäni jonka onnistuin hankkimaan ja nyt tavarani ovat (lähes) järjestyksessä! Olen myös katsellut sillä silmällä kynsikoulutuksia, mutta toistaiseksi kaikki suunnitelmat ovat jäissä rahoituksen takia.

Uusin vasemman peukkuni geelin ja ajattelin harjoitella nyt niiden akryylimaalien (Oumaxi) käyttöä jota olen vältellyt... Se on tuntunut jotenkin niin haastavalta. Vaikka olen kynsiä maalaillut nail art lakalla, eikä akryylimaalit mitenkään vieraita aineita ole, niin jostain syystå kynsiin ei ole syntynyt koskaan mitään järkevää. Tässä oli jo pikkasen järkeä : ))

Olen nyt todennut ettei itselleen oikeen jaksa laittaa mitään "hienoja" geelejä sillä
1) Ne kuluu/hajoaa/kärsii töissä ja koulussa
2) Menee ikä ja terveys niiden laittamisessa
3) Menee ikä ja terveys niiden huoltamisessa

Nimimerkillä: Kaksi erilaista geelikynttä, kuusi huollettavaa ja kaksi geelitöntä...

2 kommenttia:

  1. Hiukan hieno toi kynsi... (:

    http://elsakuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Mä oon kade sun kynsitaidoilles ♥

    kerttukoira

    VastaaPoista